השר לשעבר חיים רמון: "יש באופוזיציה שרוצים כאוס"

    אסתי פלד No Comments on השר לשעבר חיים רמון: "יש באופוזיציה שרוצים כאוס"

    חיים רמון, שר המשפטים לשעבר ליעקב ריבלין ואבי בלום ב"פילפוליטיקה": "רוב האנשים בכלכלה ובהייטק, לא באמת מבינים את המצב המשפטי. הם יודעים טוב שבזמני סכסוך הם חתומים שבית המשפט לא יהיה בית משפט ישראלי.

    חיים רמון צילום: אורי לנץ / FLASH90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר, חיים רמון בראיון מיוחד בתוכנית "פילפוליטיקה" עם ההיסטוריון הפוליטי, יעקב ריבלין ועוה"ד אבי בלום: "רוב כלי התקשורת מבשרים שעלול להיות תוהו ובוהו, אף אחד לא מתיימר להיות אובייקטיבי. רוב האנשים בכלכלה ובהייטק, לא באמת מבינים את המצב המשפטי. גם ככה הם יודעים טוב שבזמני סכסוך הם חתומים שבית המשפט הבורר, לא יהיה בית משפט ישראלי"

    לא חושב שנתניהו יעצור את שר המשפטים אין אפילו סדק בקואליציה, כולם בעד ויש כאלו שרוצים את הרפורמה יותר. אבל אני הייתי עושה יותר ניסיונות של הידברות".

    "יש אנשים שרוצים כאוס. אם הקיצונים, כמו מירי רגב או אהרון ברק, אומרים שאם אנחנו לא שולטים במדינה היא לא שווה. גם אהוד ברק ניסה בשנים האחרונות לחזור לפוליטיקה אבל אף אחד לא רצה אותו, והוא לא התקרב לאחוז החסימה".

    האזינו לראיון המלא:

    "הרוב רוצה שינויים במערכת המשפט. מצד שני יש גם רוב כאלו שרוצים לעשות את זה בצורה מחושבת. הבעיה שאין מנהיגים בשני הצדדים, לא לפיד, לא מיכאלי וגם לא גנץ. צריך לנהל את הוויכוח הזה בכבוד".  לגבי היועצת המשפטית הדגיש רמון: "לא צריך להדיח אותה, צריך להדיח את השיטה. צריך לקחת את מה שגדעון סער הציע, לפצל את היועץ המשפטי ולקרוא לזה רפורמת סער ולהציע את זה"

    "את העבר אי אפשר לתקן" אמר רמון והתייחס לחוק הכותל שעורר היום סערה ולהתכחשותו של ראש הממשלה נתניהו כמה שעות לאחר מכן: "חצי מהציבור, לפחות 40% מפוחד. לא רק מהרפורמה המשפטית, אלא מהחרדים שעלינו, אבי מעוז, ועל זה נפלה הרפורמה המשפטית. כמה מטומטמים צריך להיות כדי להגיש את החוק הזה? נתניהו היה צריך לעצור את זה מיד, זה לשפוך שמן למדורה" סיכם שר המשפטים את דעתו לגבי המהלכים אותה מקדמת ממשלת הימין.



    0 תגובות